.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آذر 1402 
سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعزام همزمان مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آذرماه 1402 در روز چهار شنبه یکم آذر ماه از شهرستان های معین خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر، گفت: اعزام مشمولان  دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آذر 1402  راس ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز چهارشنبه ، یکم آذرماه 1402 در 2 نقطه از استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهیدزارع شهرستان ساری واقع درکیلومتر 2 جاده نکا به مراکز آموزشی  اعزام خواهند شد.
سرهنگ کریم پور در ادامه، اظهار داشت: مشمولان ساکن شهرستان های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر برای اعزام به مراکز آموزشی می بایستی به مجتمع نفریحی سیترا (پلاژحسینی) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: کلیه مشمولان تخصیص داده شده به مراکز آموزش داخل استانی شامل سپاه با کد 536  ،  طلبه طرح هجرت با کد 719 و 720  و همچنین شهید کچویی کرج  یا سازمان زندان ها   ثبت شده است می بایست بصورت انفرادی به مراکز آموزش اعزام شده و نیاز به حضور آنان در محل اعزام استان نمی باشد.
وی تاکید کرد: همراه داشتن اصل برگ اعزام ، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و... برای مشمولان در روز اعزام ضروری است.
کریم پور خاطرنشان کرد: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، ضمن رعایت بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن و ... وسایل شخصی و بهداشتی را بهمراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران با استناد ماده 19 قانون خدمت وظیفه عمومی یاد آور شد: کسانی که به سن 18سال تمام می رسند، پس از انتشار آگهی احضار موظفند ظرف شش ماه خود را به سازمان وظیفه عمومی معرفی و سازمان مکلف است، حداکثر ظرف شش ماه تکلیف مشمولین  وظیفه را تعیین نماید و آنها را به خدمت اعزام یا برابر مقررات از خدمت دوره ضرورت معاف کند.
 
---------------------------------
 
کشف 10 تن چوب قاچاق در تنکابن 
 
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف 3 خودروی نیسان و کشف 10 تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "بهادر دیلمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اجرای طرح مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی، مأموران کلانتری 14 شیرود  با گشت زنی در محدوده مناطق جنگلی این شهرستان  3 دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق را توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیف شده، مجموعا 10 تن چوب از نوع درختان جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگ های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اضافه کرد: براساس نظریه کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی چوب های کشف شده بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شد و در این خصوص 3 متهم دستگیر و به همراه خودروی توقیفی و کالای قاچاق کشف شده  به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی برای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .
 
---------------------------------
 
دستگیری 5 سارق اموال داخل خودرو در شهرستان نکا 
 
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 5 سارق اموال داخل خودرو با 16فقره سرقت و کشف اموال سرقتی خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" قاسم عزیزی "در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با تلاش های شبانه روزی ماموران گشت کلانتری 11 این شهرستان 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: متهمان که  با تخریب شیشه و تحریب درب خودروها اقدام به سرقت اموال دخلی آن می کردند در بازجویی های به عمل آمده  مجموعا به 16 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .
سرهنگ عزیزی در پایان با بیان این که متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
---------------------------------
 
دستگیری سارق میلیاردی منزل در گلوگاه 
 
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق میلیاردی منزل توسط ماموران پلیس آگاهی کمتر از یک ساعت در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگذاری پلیس، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان ، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات تخصصی و بررسی صحنه وقوع جرم سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را درکمتر از یک ساعت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی  گلوگاه با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به سرقت منزل اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق کلیه طلاجات مسروقه  به ارزش یک میلیارد ریال کشف و تحویل مالباخته شد.
سرهنگ "کلوانی" با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم از گاو صندوق‌هایی که قابلیت حمل به آسانی را ندارند استفاده و یا اقلام را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.
 
---------------------------------
 
آزادسازی اراضی کشاورزی در ساری 
 
سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی 300 متر مربع از زمین های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، به ارزش 5 میلیارد ریال خبرداد. 
سرهنگ محمد محمدپور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف 300 متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .
سرهنگ محمدمحمدپور، خاطرنشان کرد: مالک زمین های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدپور ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 5 میلیارد و 200میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
---------------------------------
 
توقیف خودروی هنجارشکن در ساری 
 
سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف خودرویی که با ایجاد حرکات نمایشی و جنون آمیز موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود خبر داد. 
سرهنگ "عبداله حسن زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگذاری پلیس، اظهار داشت: طی اعلام  مرکز فوریت های 110 بر این که راننده یک خودروی سواری پژو با حرکات نمایشی و جنون آمیز موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده است، توقیف خودرو و دستگیری راننده خاطی و سرنشین آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند خودروی متخلف و هنجارشکن را در اقدامی عملیاتی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز 2 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه قمه از خودروی مذکور خبر داد و تصریح کرد: راننده خودرو و سرنشین آن ضمن تشکیل پرونده  به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسن زاده با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را گزارش دهند.
 
---------------------------------
 
بازداشت جویندگان گنج در بهشهر 
 
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 4 حفار غیرمجاز و کشف 3 دستگاه گنج یاب و 3 قطعه شیء قدیمی در منطقه هزارجریب خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیر مجاز به منظور کشف اشیاء تاریخی و باستانی با ارزش در هزارجریب بهشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاههای شهدا و بیشه بنه پس از هماهنگی قضائی با انجام عملیاتی  ، موفق به شناسایی و دستگیری 4 متهم در این خصوص شدند.
سرهنگ قلی پور بیان کرد: از متخلفین 3 دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه و 3 قطعه اشیا قدیمی کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی اظهار داشت: اشیا کشف شده به منظور بررسی های کارشناسی به اداره میراث فرهنگی تحویل شد .
-----------------
خبرنگار : سلمان مهدوی


:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : سه شنبه 29 آبان 1402
.

جهت مطالعه گزارش و دانلود تیزر در # پایگاه خبری آوای رودکوف کلیک نمایید

 

موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا با همکاری و حمایت موسسات علمی ، پژوهشی و کارشناسان گردشگری مجموعه کارگاههای آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در مسافرت و گردشگری را برگزار می نماید.

این مجموعه کارگاهها به ریاست دکتر علیرضا سلمانیاننوکابادی و طراحی و اجرای دکتر حجت بقایی برگزار می شود.

در این کارگاهها اساتید و فعالین صنعت گردشگری به بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشرفت صنعت گردشگری ، جایگاه ایران و همچنین به نقل تجربیات در این زمینه می پردازند.

منبع : avayerodkof

 

# تیزر

# گزارش خبری

# مصاحبه

# هوش مصنوعی

# گردشگری

 



:: موضوعات مرتبط: میزگرد - سمینار - وبینار - کارگاه آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: هوش مصنوعی , گردشگری , کارگاه آموزشی , آوای رودکوف , تیزر سمینار ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : دو شنبه 28 آبان 1402
.
 
موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا با همکاری و حمایت موسسات علمی ، پژوهشی و کارشناسان گردشگری مجموعه کارگاههای آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در مسافرت و گردشگری را برگزار می نماید.
به گزارش رسانه نو ، این مجموعه کارگاهها به ریاست دکتر علیرضا سلمانیان و طراحی و اجرای دکتر حجت بقایی برگزار می شود.
در این کارگاهها اساتید و فعالین صنعت گردشگری به بررسی نقش هوش مصنوعی در پیشرفت صنعت گردشگری ، جایگاه ایران و همچنین به نقل تجربیات در این زمینه می پردازند.
 
برخی سرفصلهای اصلی کارگاه که در اختیار خبرنگار ما قرارگرفت عبارتند از :
در مرحله اول آشنایی با هوش مصنوعی هوش مصنوعی چیست؟
در مرحله بعد : کارکرد هوش مصنوعی در صنعت گردشگری چیست؟
و سپس مخاطبین به صورت کاربردی با برخی کارکردهای هوش مصنوعی آشنا می شوند،
در کارگاه : آشنایی با دستیار هوش مصنوعی برای رزرو سفر
و کارگاه : تحلیل داده برای یافتن نظرهای ارزشمند
و همچنین کارگاه عملی : تجربه و تحلیل علاقه‌ها از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
بعلاوه کارگاه آشنایی با : حمل و نقل (جابه‌جایی ) هوشمند چمدان
و دیگر سرفصلهایی مانند :
# آینده هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی شخصی
# بهینه‌سازی خدمات مشتریان با چت‌بات
# هوش مصنوعی در صنعت گردشگری چه کاربردهایی دارد؟
# هوش مصنوعی تا چه اندازه در صنعت گردشگری مؤثر است؟
# برنامه ریزی سفر سفارشی
# مدیریت نام تجاری
# تبلیغات تخصصی گردشگری
# قیمت گذاری پویا
# مسیر یابی و راهنمایی از مبدا تا مقصد
# تشخیص چهره – تشخیص هویت در سفر
# و موارد دیگری که اساتید و حاضرین به نقل تجربیات خود می پردازند.
 
دکتر بقایی پژوهشگر و مشاورتحقیق و توسعه که کارمند صداوسیما هستند و در این کارگاه در کنار کارشناسان به نقل تجربیات خود در شرکت خاور – ایران خودرو – شرکت رجا – شرکت فرودگاههای کشور و شرکتهای گردشگری می پردازد .
 

منبع : روابط عمومی موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : سه شنبه 28 آبان 1402
.

میھمان ویڑہ این  همایش  دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین دلیری معاونت قهرمانی استان ، عباد دلیری ریاست اداره ورزش ساری، کیادهی و نریمانپور دو عضو هیات رییسه هیات زورخانه ای،دکترروح اللہ طورسوادکوهی رییس هیات استان،و سرهنگ نادری نایب رییس هیات و اکبری دبیر هیات استان همراه با روئسای هیاتهای شهرستانی در زورخانه مرحوم عمادی شهرستان ساری حضور بھم رساندند.

میزبان ھمایش دکتر سوادکوهی ریاست هیات استان مازندران گزارشات مبسوطی از عملکرد تخصصی و راھبردی استان   در رقابتهای کشوری بیان  داشت.
 
به گزارش رسانه نو ، دکتر سوادکوهی ضمن خوش امدگویی و قدردانی از حضورپررنگ مدیرکل ورزش جوانان و ھمراھان گفت با گذشت چندمدت طی شدہ مسئولیت از شروع به کار، در گزارشی مبسوط به شرح چالش های گذشته، فعالیت‌ها و خدمات انجام شدہ و نیز چشم‌انداز سال‌های پیش رو پرداخت.
وی هدف از ارائه این گزارش را نه ارائه گزارش عملکرد اداری و آماری بلکه مرور فعالیت‌ها، چالش‌ها و تجربیات گذشته و نیز ارائه اولویت‌ها و رویکردهای نوین برای گذر از مشکلات و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آینده خواند و اظهار امیدواری کرد با همیاری و ھمفکری و تلاش مضاعف خانواده متحد این ورزش بتوان در گام‌های بلندتری در راستای اهداف والا برداشت
وھمچنین درادامه جلسه دکتررجبی و ھیئت ھمراہ  دیدارچھرہ به چھرہ ازتک تک  روءسای هیات های شهرستانی گزارشاتی ازعملکرد میدانی ورفع مشکلات پیش رو اعم از چگونگی دریافت کمک ھای مالی برای ساخت وساز سالن ورزشی شهرستان وھمچنین  رفع موانع ادارات۔مربطہ و درون سازمانی  اقدام  نمود.
 
در ادامه این همایش احکام اهداشد به  ریاست هیاتها که ابتدا   آقای زیدواللہ عبداللھی  شھرستان  تنکابن آقای فریدون افظلی شھرستان آمل و  آقای محمدایزدی شھرستان رینه آقای علی جھاندار ھیئت نوشھر آقای عمران اسدی سرپرست ھیئت گلوگاہ وھمچنین درادامه تقدیروتجلیل شد از آقای عباس مجیدی به پاس چندسال تلاش بی دریغ در ریاست شھرستان رینه و ھمچنین حکم مسئولیت روابط عمومی هیات ورزشهای زورخانه ای وکشتی پهلوانی استان مازندران به سلمان مھدوی از سوی دکتر رجبی اعطا شد.
منبع : روابط عمومی هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران
 
تیم رسانه نو این انتصاب را خدمت استاد سلمان مهدوی تبریک عرض می نماید .
 
رسانه نو ، رسانه ای متفاوت


:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : سه شنبه 28 آبان 1402
.

روابط عمومی دیجیتال (Digital Public Relations) مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و فعالیت‌هایی است که در جهت برندسازی و ارتباط با مخاطبان از طریق وسایل دیجیتالی مانند وبسایت، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر پلتفرم‌های آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش رسانه نو علی اکبر علیان نژادی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات در مقاله ای که در شبکه خبری فودنا منتشر شد نوشت :
 در زمان حاضر، برند سازی دیجیتال به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت کسب و کارها شناخته می‌شود و روابط عمومی دیجیتال نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. در زیر به برخی از روابط عمومی دیجیتال در برند سازی اشاره می‌کنم:

 مدیریت رسانه‌های اجتماعی: ایجاد حضور فعال و موثر در رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکداین می‌تواند به برند سازی کمک کند. از طریق این پلتفرم‌ها، شما می‌توانید ارتباط مستقیم با مخاطبان خود برقرار کنید، محتوای جذاب و مفید ارائه دهید و بازخوردها را مدیریت کنید.

 مدیریت رسانه‌های اجتماعی (Social Media Management) به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها اطلاق می‌شود که به منظور ایجاد و حفظ حضور فعال و موثر شرکت یا برند در رسانه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. این فعالیت‌ها شامل برنامه‌ریزی، انتشار محتوا، پاسخ به کامنت‌ها و پیام‌ها، مدیریت بحث‌ها و معرفی برند به صورت قابل اطمینان و جذاب در فضای دیجیتال است. در زیر به برخی اصول و تکنیک‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی اشاره می‌کنم:

 -             استراتژی مدیریت رسانه‌های اجتماعی: قبل از شروع فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، باید استراتژی روشنی برای مدیریت آن‌ها داشته باشید. برنامه‌ریزی محتوا، تعیین هدف، شناسایی مخاطبان هدف و انتخاب پلتفرم‌های مناسب از مهمترین قسمت‌های استراتژی مدیریت رسانه‌های اجتماعی هستند.

 -             ایجاد و انتشار محتوا: ایجاد محتوای مرتبط، جذاب و ارزشمند برای مخاطبان یکی از عوامل کلیدی در مدیریت رسانه‌های اجتماعی است. محتوا می‌تواند شامل مقالات، تصاویر، ویدئوها، نکات عملی، آموزش‌ها و محتوای تفریحی باشد. برند شما باید به مخاطبان ارزش بیافزاید و مشارکت را تشویق کند.

-             تعامل با مخاطبان: در رسانه‌های اجتماعی، تعامل با مخاطبان بسیار مهم است. پاسخ به سوالات، کامنت‌ها و پیام‌ها، برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان و ایجاد بحث‌های مفید و پویا می‌تواند به ایجاد رابطه نزدیکتر با مخاطبان و افزایش اعتماد کمک کند.

 -             مانیتورینگ و پاسخگویی: مدیریت رسانه‌های اجتماعی شامل مانیتورینگ فعالیت‌ها و نظارت بر بحث‌ها و نظرات درباره برند شما است. باید به‌صورت مداوم پاسخ‌ها و بازخوردها را مانیتور کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. پاسخگویی به بازخوردهای مثبت و منفی به شما کمک می‌کند تا نظرات مثبت را تقویت کنید و از انتقادات یاد بگیرید و اصلاحات لازم را انجام دهید.

 -             اندازه‌گیری و تحلیل عملکرد: بررسی عملکرد و اندازه‌گیری تأثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر روی برند شما از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از ابزارها و معیارهای تحلیلی، می‌توانید ترافیک، مشارکت کاربران، افزایش دنبال کنندگان و تبدیل مشتریان را اندازه‌گیری و عملکرد خود را بهبود دهید.

با رعایت این اصول و تکنیک‌ها، می‌توانید رسانه‌های اجتماعی خود را بهبود داده و به شکلی موثر و جذاب با مخاطبان خود در ارتباط باشید و برند خود را بهبود دهید.

 تولید محتوا: ایجاد و انتشار محتوای مرتبط و جذاب برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان نقش مهمی در برند سازی دارد. از طریق وبسایت، وبلاگ یا کانال‌های ویدئویی مانند یوتیوب می‌توانید اطلاعات مفید، راهنماها، نکات عملی و دیگر محتواهایی که با محصولات یا خدمات شما مرتبط هستند را ارائه دهید.

 تولید محتوا در برند سازی نقش بسیار مهمی دارد. با ایجاد و انتشار محتوای مرتبط و جذاب برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان، می‌توانید روابط قوی‌تری با آنها برقرار کنید و برند خود را بهبود بخشید. در ادامه، به توضیح کاملتر درباره تولید محتوا در برند سازی می‌پردازم:

-             شناخت مخاطبان: ابتدا باید مخاطبان خود را به خوبی شناخته و نیازها و علاقه‌های آنها را درک کنید. با شناخت دقیق مخاطبان، می‌توانید محتوایی را ارائه دهید که به نیازها و علاقه‌های آنها پاسخ دهد و توانایی جذب آنها را داشته باشد.

 -             تنوع محتوا: تولید محتوا باید شامل تنوع باشد تا مخاطبان مختلف را جذب کند. محتوای شما می‌تواند شامل مقالات، ویدئوها، تصاویر، نقاشی‌ها، گزارش‌ها، آموزش‌ها، راهنماها و دیگر فرمت‌های متنوع باشد. این تنوع محتوا به شما کمک می‌کند تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف مخاطبان پاسخ دهید.

 -             محتوای ارزشمند و آموزشی: محتوایی که ارائه می‌دهید باید ارزشمند و مفید باشد. مخاطبان عموماً به دنبال اطلاعات، راهنماها، نکات عملی و آموزش‌هایی هستند که به آنها در حل مشکلات و بهبود زندگیشان کمک کنند. با ارائه محتوای آموزشی و ارزشمند، مخاطبان شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می‌شناسند و ارتباط بیشتری با شما برقرار می‌کنند.

 -             تناسب با محصولات یا خدمات: محتوایی که تولید می‌کنید باید با محصولات یا خدمات شما مرتبط باشد. ارتباط محتوا با برند شما باید قوی و معنادار باشد. این ارتباط می‌تواند از طریق توضیح مزایا، کاربردها، نحوه استفاده و دیگر ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما برقرار شود.

 -             استفاده از وبسایت، وبلاگ و کانال‌های ویدئویی: برای انتشار محتوا، می‌توانید از وبسایت، وبلاگ یا کانال‌های ویدئویی مانند یوتیوب استفاده کنید. وبسایت شما می‌تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و مرجعی برای مخاطبان عمل کند. وبلاگ نیز امکان ارائه محتواهای متنی را به شما می‌دهد. همچنین، کانال‌های ویدئویی مانند یوتیوب می‌توانند به شما در انتشار ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی کمک کنند.

 -             به‌روزرسانی مداوم: برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان، باید محتوایتان را به‌روزرسانی کنید و به‌طور مداوم محتوای تازه ارائه دهید. این امر نشان می‌دهد که برند شما فعال و به‌روز است و به ارائه اطلاعات جدید و مفید علاقه دارد.

 تولید محتوا از طریق وبسایت، وبلاگ یا کانال‌های ویدئویی می‌تواند به شما در برند سازی کمک کند و رابطه نزدیک‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید. با ارائه محتوای مرتبط، ارزشمند و جذاب، می‌توانید به

 همکاری با رسانه‌های آنلاین: برقراری ارتباط و همکاری با رسانه‌های آنلاین و وبلاگ‌ها می‌تواند به افزایش آگاهی و دسترسی به مخاطبان جدید کمک کند. با ارائه اخبار، مطالب آموزشی یا مصاحبه‌ها به رسانه‌ها، می‌توانید برند خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنید.

 همکاری با رسانه‌های آنلاین و وبلاگ‌ها می‌تواند به شما در افزایش آگاهی و دسترسی به مخاطبان جدید کمک کند. این همکاری‌ها به شما امکان می‌دهند برند خود را به یک جمعیت گسترده‌تر از مخاطبان معرفی کنید و ارتباط بیشتری با آنها برقرار کنید. در زیر به برخی اطلاعات بیشتر درباره همکاری با رسانه‌های آنلاین و وبلاگ‌ها می‌پردازم:

 -             تعیین رسانه‌های هدف: قبل از همکاری با رسانه‌های آنلاین، باید رسانه‌هایی را که مخاطبان هدف شما در آنها فعالیت می‌کنند، تعیین کنید. این رسانه‌ها می‌توانند شامل وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری، پادکست‌ها، کانال‌های ویدئویی و سایر پلتفرم‌های آنلاین باشند.

 -             برقراری ارتباط: پس از تعیین رسانه‌های هدف، با آنها ارتباط برقرار کنید. می‌توانید از طریق ایمیل، فرم تماس، پیام خصوصی در رسانه‌های اجتماعی یا هر روش دیگری که رسانه در اختیار شما قرار داده، با آنها ارتباط برقرار کنید. در این ارتباط، به آنها بگویید که چگونه همکاری با آنها می‌تواند برای آنها و مخاطبانشان مفید باشد.

 -             ارائه محتوا و منابع: برای جذب توجه رسانه‌ها، می‌توانید محتوای قابل توجهی از جمله اخبار، مقالات، مطالب آموزشی، مصاحبه‌ها و منابع دیگر ارائه دهید. این محتواها باید مرتبط با برند و صنعت شما باشند و برای رسانه‌ها ارزشی ارائه دهند.

-             مصاحبه و مشارکت در پادکست‌ها و وبینارها: همکاری با رسانه‌ها می‌تواند شامل مشارکت در پادکست‌ها، وبینارها و رویدادهای آنلاین باشد. با شرکت در این فعالیت‌ها، می‌توانید به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی شوید و اطلاعات و تجربیات خود را با مخاطبان رسانه‌ها به اشتراک بگذارید.

 -             مطبوعات آنلاین: همکاری با سایت‌ها و رسانه‌های خبری آنلاین نیز می‌تواند به شما در افزایش آگاهی و دسترسی به مخاطبان جدید کمک کند. با ارسال اخبار، برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی آنلاین و همکاری در تولید محتوا، می‌توانید برند خود را در سطح گسترده‌تری معرفی کنید.

-             تعاون با وبلاگ‌ها: همکاری با وبلاگ‌ها نیز می‌تواند به شما در افزایش دسترسی به مخاطبان جدید کمک کند. می‌توانید محتواهای مرتبط خود را در وبلاگ‌های معتبر و مرتبط با صنعت خود منتشر کنید و با صاحبان وبلاگ‌ها درباره همکاری‌های بیشتر صحبت کنید.

همکاری با رسانه‌های آنلاین و وبلاگ‌ها به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقیم با مخاطبان جدید در ارتباط باشید و برند خود را در سطح گسترده‌تری معرفی کنید. با ارائه محتواهای جذاب و ارزشمند، تعامل مستقیم با رسانه‌ها و همکاری در پروژه‌های مشترک، می‌توانید به دسترسی به مخاطبان جدیدتر و افزایش شناخت برند خود بپردازید.

 تحلیل و پیگیری عملکرد: با استفاده از ابزارهای تحلیل و پیگیری، می‌توانید عملکرد استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال خود را ارزیابی کنید و بهبودهای لازم را انجام دهید. این ابزارها شما را قادر می‌سازند تا میزان ترافیک و بازخورد مخاطبان، تأثیر محتواها و میزان تبدیل مشتریان را اندازه‌گیری کنید.

تحلیل و پیگیری عملکرد استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال شما بسیار مهم است تا بتوانید ارزش و تأثیر فعالیت‌های خود را اندازه‌گیری کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید. در ادامه، به توضیح کاملتر درباره تحلیل و پیگیری عملکرد می‌پردازم:

 -             تحلیل ترافیک و بازخورد مخاطبان: ابزارهای تحلیل و پیگیری مانند Google Analytics، Facebook Insights و Twitter Analytics به شما امکان می‌دهند ترافیک و بازخورد مخاطبان را بررسی کنید. می‌توانید تعداد بازدیدها، نرخ تبدیل، زمان بازدید، رفتار کاربران و نظرات مخاطبان را مشاهده کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا عملکرد و تأثیر استراتژی‌هایتان را بررسی کنید و به تصمیم‌گیری درباره بهبودهای لازم بپردازید.

 -             ارزیابی محتوا: با استفاده از ابزارهای تحلیل، می‌توانید تأثیر و کارایی محتواهایتان را ارزیابی کنید. مشاهده تعداد بازدیدها، نرخ انگیزش، نرخ بازگشت و میزان درصد خواندن محتوا به شما نشان می‌دهد که کدام محتواها موثر بوده‌اند و چه نوع محتواها بیشترین تأثیر را داشته‌اند. این اطلاعات به شما امکان می‌دهد استراتژی خود را براساس تجربه‌های گذشته بهبود بخشید و محتواهای موفق را بیشتر ارائه کنید.

 -             پیگیری تبدیل مشتریان: یک هدف مهم در روابط عمومی دیجیتال، تبدیل کاربران به مشتریان است. ابزارهای تحلیل می‌توانند به شما کمک کنند تا نرخ تبدیل و عملکرد اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی را پیگیری کنید. با مشاهده مراحل مختلف تبدیل، می‌توانید نقاط ضعف را شناسایی کنید و تغییراتی را در استراتژی‌هایتان اعمال کنید تا نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

 -             مانیتورینگ رقابت: از طریق ابزارهای تحلیل و پیگیری، می‌توانید فعالیت‌ها و عملکرد رقبا و رقابت‌هایتان را مانیتور کنید. مشاهده روند رقابت، استراتژی‌های موفق رقبا، عملکرد آنها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر بازار می‌تواند به شما ایده‌هایی برای بهبود استراتژی خود بدهد.

 -             ارزیابی ROI: بررسی بازدهی سرمایه گذاری (ROI) در استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از ابزارهای تحلیل و پیگیری، می‌توانید نتایج مالی و اقتصادی استراتژی‌هایتان را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که منابع و زمانی که برای روابط عمومی دیجیتال خود صرف می‌کنید، بهبود و بازدهی مناسبی دارند.

 با استفاده از ابزارهای تحلیل و پیگیری، می‌توانید عملکرد استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال خود را بهبود بخشید و به تصمیم‌گیری‌های بهتری درباره استراتژی‌های آتی بپردازید. این ابزارها به شما اطلاعات و بینش قابل اعتمادی درباره مخاطبان، محتوا، ترافیک و بازدهی فعالیت‌هایتان می‌دهند، که در بهینه‌سازی روابط عمومی دیجیتال شما بسیار موثر هستند.

پاسخ به بازخورد و برخوردهای منفی: در فضای دیجیتال، بازخوردهای منفی ممکن است رخ دهد. برخوردهای سریع و متعادل با این نقدها و شکایات می‌تواند به برند شما کمک کند و نشان دهد که شما از مشکلات خود آگاه هستید و تمایل دارید به رفع آنها.

پاسخ به بازخورد و برخوردهای منفی در فضای دیجیتال یک جنبه مهم از روابط عمومی دیجیتال است. در زیر، به توضیح بیشتر درباره این موضوع می‌پردازم:

 -             سرعت و پاسخگویی: پاسخ سریع به بازخورد و برخوردهای منفی بسیار مهم است. این نشان می‌دهد که شما به نظرات و نگرانی‌های مخاطبانتان توجه می‌کنید و مشکلات را جدی می‌گیرید. تأخیر در پاسخ به بازخورد منفی ممکن است باعث افزایش نارضایتی مخاطبان و شیوع بیشتر مشکلات شود.

 -             آرامش و متعادل بودن: در برخورد با بازخوردهای منفی، حفظ آرامش و متعادل بودن بسیار مهم است. به هیجان نیافتید یا به شدت به نقدها واکنش نشان ندهید. به جای آن، با احترام و حرفه‌ایترین شیوه ممکن به نظرات و شکایات پاسخ دهید. این به شما کمک می‌کند تا تصویری حرفه‌ای و با کلاس از برند خود ارائه دهید.

 -             اظهار نظر عمومی: در مواردی که بازخورد منفی به صورت عمومی در فضای دیجیتال ارائه شده است، بهتر است پاسخ خود را نیز در همان محیط عمومی ارائه دهید. این کار به سایر کاربران نشان می‌دهد که شما بر خود واگذاری کرده و آماده بحث و حل مشکل هستید. بازخورد‌های منفی را به صورت شخصی انتقال ندهید، مگر این که نیاز به جزئیات بیشتری داشته باشید.

 -             ابراز متقابل احترام: در برخورد با بازخوردهای منفی، مهم است که احترام خود را نسبت به مخاطبان حفظ کنید. در صورتی که مخاطبان احساس نارضایتی یا انتقاد کرده‌اند، به نظرات آنها احترام بگذارید و سعی کنید مشکلات را به طور قابل ملاحظه‌ای حل کنید. به آنها توضیح دهید که شما از نظراتشان استفاده می‌کنید و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلاتشان انجام می‌دهید.

 -             انتشار محتوای مثبت: به جای انگیزش در مورد بازخوردهای منفی، تمرکز خود را بر انتشار محتوای مثبت و سازنده قرار دهید. ایجاد محتواهایی که بهبودها، ارزش‌ها و فواید برند شما را نشان دهند می‌تواند اثرات مثبتی بر روی نگرش و بازخورد مخاطبانتان داشته باشد.

 بازخورد منفی در فضای دیجیتال یک فرصت است تا بهبودهای لازم را در برند خود اعمال کنید. با پاسخگویی سریع و کارآمد به این بازخوردها و با اظهار احترام به نظرات مخاطبان، شما می‌توانید به ارتقای تصویر و اعتماد به برند خود بپردازید.

با استفاده از این راهکارها و استراتژی‌ها، می‌توانید روابط عمومی دیجیتال خود را بهبود داده و برند خود را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهید.

 

تنظیم و انتشار : حجت بقایی



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : سه شنبه 28 آبان 1402
.

نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و صنایع وابسته، 15 تا 17 بهمن در مرکز نمایشگاهی لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

 

بنا بر اعلام سفارت ایران در پرتغال، نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و صنایع وابسته، قرار است از تاریخ ۴ الی ۶ فوریه ۲۰۲۴ برابر با 15 الی ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی شهر لیسبون برگزار شود.

اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه را اینجا بخوانید.

 

منبع : فودنا بقایی



:: موضوعات مرتبط: نمایشگاههای ملی و بین الملل , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : سه شنبه 28 آبان 1402
.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به صورت جداگانه از دو جانباز سرافراز بستری در تبریز عیادت کرد.

به گزارش رسانه نو ، علی اکبرسلمانی در یکی از این عیادت‌ها با حضور در بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی(ره) تبریز با جانباز سرافراز ۳۰درصد «بهرام علیشاهی» که در این بیمارستان بستری و تحت درمان است، ملاقات کرد.

وی در این عیادت از نزدیک در جریان روند درمان جانباز علیشاهی که به علت تشدید عوارض ناشی از مجروحیت دوران جنگ تحمیلی در بیمارستان بستری است، قرار گرفت و ضمن گفت و گوی صمیمانه، مشکلات او را جویا شد و در پایان لوحی به رسم یادبود به وی اهدا کرد./ح.ب



:: برچسب‌ها: جانباز سفراز , عیادت , رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران , آذربایجان شرقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : دو شنبه 17 آبان 1402
.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت، مساجد این استان باید به محور توسعه اقتصادی استان تبدیل شوند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در شورای راهبردی و مردمی استان چهارمحال و بختیاری و مراسم تقدیم مدال خدمت قرارگاه سپهبدان شهید علی صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی به استاندار با حضور سردار بهرام علیشاهی رئیس شورای راهبردی و مردمی کشور تاکید کرد: امیدواریم روزی برسد که ظلم و ستم جهان رخت ببندد تا دیگر شاهد شهادت مظلومانه کودکان، زنان، مسلمانان بی‌دفاع فلسطین به‌دست صهیونیست‌ها نباشیم.
وی با اشاره به عزای عمومی روز چهارشنبه در جمهوری اسلامی ایران افزود: متاسفانه در حادثه بمباران بیمارستان غزه صدایی از کشورهای مدعی حقوق بشر در نیامد.
حیدری انقلاب اسلامی ایران را دارای پشتیبانی مردم اعلام و تصریح کرد: علاوه بر طراحی‌های نقشه‌های شوم فراوان از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اما خوشبختانه با رهبری‌ها و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه، دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به پیروزی رزمندگان ایرانی در دوران دفاع‌مقدس یادآور شد: در حوزه‌های مختلف عمرانی، راهسازی، جاده‌سازی و بخش‌های دیگر می‌توان با مردمی‌سازی امور به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی و مشارکت آنان در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شکست دشمن منجر شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و نااُمیدی گفت: اُمیدآفرینی و رفع مشکلات مردم باید در حوزه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اقناع‌سازی مورد توجه جدی قرار گیرد.
حیدری به هزینه‌های فراوان دشمن برای تیره نشان دادن آینده جمهوری اسلامی ایران اشاره و تأکید کرد: در این راستا احیای بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مسجد در چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسوولان مرتبط قرار گیرد.
وی افزود: پیگیری و مطالبه‌گری برای احیای تمامی مساجد و برگزاری نمازهای جماعت از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان مرتبط باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات جایگاه، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی را افزایش می‌دهد.
وی شناسایی مشکلات و اولویت‌بندی برای رفع آن را ضروری دانست و یادآور شد: در این راستا سند پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری تهیه شده است که اجرای آن به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان کمک می‌کند.
حیدری با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته اظهار داشت: بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام استان در حال تکمیل و بهره‌برداری است که در راستای توسعه، خودکفایی، اشتغال‌زایی،کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از خام‌فروشی، و توجه به زنجیره ارزش در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به سفر استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به شهرستان‌های مختلف استان در مدت فعالیت دولت سیزدهم و بررسی میدانی مشکلات موجود از نزدیک گفت: اطلاع‌رسانی از اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران باید به‌طور جهادی باشد تا بتوان مقابل دشمن ایستادگی کرد./ح.ب



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : دو شنبه 27 مهر 1402
.

Artificial intelligence application seminar in tourism 

Moderator: Entrepreneurship Campus of World University of Sports 

The head of the seminar: Dr. Alireza Salmanian Noukabadi 

  Design and implementation: Dr. Hojjat Baqaee  

  New Media Studio - autumn 2023



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : دو شنبه 14 مهر 1402
.

Resaneno/ Holding the first meeting to compile the international standards of words and terms of the beauty, beauty and health industry

The first meeting of compiling the international standard of words and terms of the biotic, beauty and health industry was held by the efforts of the International Institute of Cosmetologists Vira. According to the public relations report of the International Institute of Cosmetology of Vira, the first meeting of the compilation of the international standard of words and terms of the biotic, beauty and health industry WOB2023 and WOH2023 and WOBH2023 and S.S.S and ISO standards and national standards related to the beauty and health industry in different countries The standard of the beauty and health industry

Under the leadership of Iran and headed by Dr. Alireza Salmanian Nokabadi and with the support of the World Organization of Beauty and Health (France) and the cooperation of the World University of Sports, universities from Malaysia - India - Nigeria - Zimbabwe and a group of university professors in related fields... in real and virtual form. Was formed.

Iranian members of the beauty and health standards development committee
Chairman of the committee: Dr. Alireza Salmanian 09130600016
Iranian member of the committee: Dr. Hojjat Bakaee 09126438014

 

 

(Rekording electronic Megazine 01/05/1402)



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دبیر یک
ت : یک شنبه 9 شهريور 1402
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی